15.11.2024
Нарешті 15 листопада у нашій гімназії відбулися вибори президента. Діти обирали серед трьох заявлених кандидатів:
Лобода Софія (8-А кл.), Ільницька Аліса (8-Б кл.) та Данилич Влада (8-В кл.).
Учні відповідально поставилися до важливої справи, усі чесно проголосували.
Тепер рахуємо голоси!
Кожен кандидат мав змогу не лише виголосити свою програму щодо поліпшення учнівського дозвілля, а й особисто познайомитись з майбутніми виборцями.
Тож рухаємося вперед до виборів.
СТАТУТ
учнівського самоврядування « Сварог»
Білоцерківської гімназії-початкової школи № 21
Навчання лідерів
Збори лідерів учнівського самоврядування
СТАТУТ
учнівського самоврядування Ради небайдужих «Сиріус»
Білоцерківської гімназії-початкової школи № 21 м. Білої Церкви
Засідання старостату
Старости 5-9 класів у 2022/2023 н.р.
- 5-А Ролік Сергій (кл.керівник Олексієнко Т.А.)
- 5-Б Черепенчук Катерина (кл.керівник Бесараб В.Ю.)
- 5-В Біліченко Євгеній (кл.керівник Суртмач О. М.)
- 5-Г Мокрієнко Ярослав ( кл.керівник Мельник Л.М.)
- 6-А Якименко Максим ( кл.керівник Швець А.В.)
- 6-Б Пацеля Валерія ( кл.керівник Савченко І.В.)
- 6-В Омельчук Валерія ( кл.керівник Синчук Н.В.)
- 7-А Лобода Софія ( кл.керівник Сусол О.М.)
- 7-Б Свідерська Софія (кл.керівник Корованюк Н.В.)
- 7-В Данилич Влада (кл.керівник Довгалюк Л.М)
- 8-А Ларічева Ліза (кл.керівник Балас О.Ю.)
- 8-Б Смотрицька Валерія (кл.керівник Чутковська Л.М.)
- 8-В Гончар Костя (кл.керівник Кіпчинська Н.А.)
- 8-Г Самогородська Софія (кл.керівник Савчук Н.В.)
- 9-А Оленко Марина (кл.керівник Фокша Н.Г.)
- 9-Б Сергієнко Софія (кл.керівник Касьяненко Р.П.)
- 9-В Романчук Вікторія (кл.керівник Жук І.П.)
СИСТЕМА РОБОТИ ПЕДАГОГА –
ОРГАНІЗАТОРА В ПІДГОТОВЦІ ТА НАВЧАННІ ЛІДЕРІВ
Головною метою сучасної загальної освіти в Україні є виховання свідомого громадянина, формування життєво компетентної особистості, здатної до життєдіяльності в полікультурному соціумі. Згідно з основними викликами сьогодення, школа ХХІ століття – це передусім відкрита виховна система, спрямована на виховання дитини як суб’єкта особистісного життя й успіху, оволодіння учнем життєвими компетентностями. Школа зобов’язана створити умови для розвитку й самореалізації кожної особистості як громадянина України, формувати покоління конкурентно спроможних і мобільних, здатних навчатися впродовж життя, створювати та розвивати цінності громадського суспільства. Можливість реалізації нових цілей і завдань освіти потребує відповідальної перебудови її змісту, впровадження особистісно орієнтованого навчання й виховання, сучасних педагогічних технологій, використання активних форм і методів у виховному процесі. Вирішення найважливіших питань виховання у Національній доктрині розвитку освіти України ХХІ століття й інших документах про освіту вимагає від педагогів творчого підходу до створення виховного середовища, спрямованого на формування соціально активної особистості, вільного громадянина, морально стійкого, готового брати на себе відповідальність, гнучкого й відкритого до нового.
Лідер – це авторитетна особистість, яка реально відіграє домінантну роль в організації спеціальної діяльності та регулюванні взаємин у групі.
Ми намагаємося формувати громадянську компетентність школярів через розвиток учнівського самоврядування. Школа – маленька держава, законодавчим, виконавчим та судовим органом, якої є парламент. Учнівський парламент покликаний згуртувати школярів спільними ідеями, які спрямовані на виховання активних громадян.
Учнівське самоврядування – це старт для початку професійного зростання, можливість вчитися, бути відповідальним за себе і за інших.
Мета – налаштування учнівської молоді на корисні, добрі справи, виховання в них кращих рис громадянина України, захист їхніх прав, інтересів, розвиток здібностей.
Головне завдання – це формування і розвиток соціально – активної особистості з почуттям національної самосвідомості.
Немає коментарів:
Дописати коментар